Nabídka externích služeb
Nabídka služeb pro společenství vlastníků jednotek (SVJ) a bytová družstva (BD), pro která není výhodné níže nabízené služby provádět svépomocně.
ES | Ekonomické služby |
ES+TS | Ekonomické služby + Technické služby = Základní služba |
ES+ZLPP | Ekonom. služby + Základní legislativně právní pomoc |
ES+TS+ZLPP |
Komplexní služba |
SDU | Správa databáze uživatelů bytových jednotek (pouze ve spojení s některou výše nabízenou službou) |
EP | Ekonomické poradenství v oblasti správy bytů |
TP | Technické poradenství |
LPP | Legislativně právní poradenství |
|
V případě zájmu nebo pro další informace volejte: 724 223 757.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ES - Ekonomické služby zahrnují:
- vystavování "Předpisu měsíčních úhrad" za užívání jednotky nebo družstevního bytu (dále jen bytová jednotka);
- kontrolu zaplacení měsíčních úhrad podle předpisu měsíčních úhrad za užívání bytové jednotky a vystavování upomínek;
- zajišťování účetních operací, resp. vedení účetnictví domu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, s odděleným účtováním záloh na jednotlivé bytové jednotky (byty a nebytové prostory) a sledování nákladů a výnosů v příslušném účetním období;
- zpracování měsíčních uzávěrek, roční uzávěrky a roční závěrky včetně závazných výkazů;
- vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu odděleně, zvlášť na úseku oprav a udržování, zvlášť na úseku služeb poskytovaných s užíváním bytových jednotek;
- vypracování přehledu ročního hospodaření s finančními prostředky na opravy a údržbu domu dle jednotlivých bytů;
- provádění finančních operací, resp. vedení účtu SVJ nebo BD u banky v případě uděleného zmocnění k nakládání s peněžními prostředky na tomto účtu, hospodaření s peněžními prostředky vlastníků bytových jednotek, svěřených SVJ nebo BD na úhradu nákladů spojených se správou a provozem společných částí domu (včetně vyrovnání zůstatků vyúčtování služeb dle jednotlivých bytů);
- zajišťování služeb spojených se mzdovými náklady (pracovní smlouvy, dohody apod.);
- provádění komplexního ročního vyúčtování záloh za služby k termínu danému zákonnými předpisy a směrnicemi;
- předání výsledků hospodaření domu a jejich projednání s výborem SVJ nebo představenstvem družstva;
- archivace účetních a ekonomických dokumentů.
TS - Technické služby zahrnují:
- posouzení technického stavu domu a vypracování rámcového dlouhodobého plánu záchovné péče o dům;
- doporučení akcí záchovné péče o dům na daný rok;
- zajišťování údržby, oprav a investic na společných částech a zařízení domu;
- zajišťování provozuschopnosti společných částí domu včetně technických zařízení a technických sítí, a to tak, aby společné části domu sloužily k jejich užívání bytovými jednotkami v domě;
- zabezpečování předepsaných revizí elektro-zařízení, hromosvodů, protipožárních a hasicích zařízení, kotelen a plynu ve společných prostorách domu;
- zabezpečování pravidelné kontroly a čištění komínů;
- sjednávání pojištění společných částí domu;
- zajišťování dodávky pitné vody do domu;
- zajišťování odvodu odpadních vod od domu;
- zajišťování dodávky elektrické energie do společných prostor domu;
- zajišťování dodávky plynu do společných prostor domu;
- zajišťování úklidu společných částí domu;
- zajišťování deratizace objektu;
- zajišťování pravidelných kontrol a servisních oprav výtahu;
- vedení příslušné technické a provozní dokumentace k domu;
- archivace technické dokumentace.
ZLPP - Základní legislativně právní pomoc zahrnuje:
- pravidelnou podrobnou měsíční kontrolu nedoplatků úhrad za užívání bytových jednotek pro potřeby soudní agendy;
- neprodlené informování SVJ nebo BD o zjištěných nesrovnalostech v úhradách za užívání bytových jednotek;
- podání návrhu na vydání platebního rozkazu a návrhu na žalobu k soudu na uživatele bytu, který dluží minimálně tří měsíční úhrady za užívání bytové jednotky;
- podání návrhu na výkon rozhodnutí srážkami ze mzdy a jiných příjmů uživatele bytové jednotky k soudu;
- archivace soudních spisů a souvisejících dokumentů.
SDU - Správa databáze uživatelů bytových jednotek zahrnuje:
- založení personálních složek jednotlivých uživatelů bytů v domě včetně zajištění ochrany osobních údajů;
- evidence personálních změn, přeregistrací a podnájmů v personálních složkáchsložkách a v elektronickém informačním systému;
- zakládání dokumentů souvisejících s personálními záležitostmi do personálních složek;
- archivace personálních složek.